Plnobarevný 3D tisk ve službách marketingu
Brože pro #HolkyzMarketingu
#HolkyzMarketingu vzdělávají juniory i seniory ve všech marketingových oborech. Součástí celé komunity je přibližně 36 000 členů a úspěšně proškolili již 15 000 lidí. Jejich cílem je podpora všech, kteří v marketingu chtějí dále růst.
Kolegyně se nedávno zúčastnila jejich Akademie pro marketingové manažerky, která jí přinesla mnoho odborných podnětů. Byla z ní nadšená a od začátku školení proto přemýšlela, co by mohla na oplátku udělat pro #HolkyzMarketingu ona.
3D tisk podle vzorníku PANTONE®
Naše společnost vlastní celou řadu profesionálních 3D tiskáren, na kterých tiskneme nejen drobné, ale i opravdu velké díly, vzorky nebo celé série. Ať už se jedná o barevné nebo průhledné designové modely, s texturovanými povrchy z nejrůznějších pryskyřic. Možnosti 3D tisku jsou v odvětví designu a marketingu prakticky neomezené. Kolegyni napadlo, že tuto moderní technologii použijeme a vytiskneme pro #HolkyzMarketingu brože ve tvaru jejich loga. Jako symbol této úžasné vzdělávací platformy pro marketér(k)y.
Se svolením jsme vytiskli několik různých variant broží, jejich základem vždy bylo barevné logo této organizace. Přiklonili jsme se k 3D zobrazení hashtagu bez pozadí. Ladili jsme velikost brože na délku i výšku tak, aby byla příjemná pro denní nošení a zároveň funkční. Do zadní části výrobků jsme schovali drobné, ale účinné magnety, které ve spojení s protikusem zajišťují spolehlivé umístění broží na oděvu – díky tomu drží např. i na riflové bundě. Velikou výhodou magnetického uchycení je, že neničí oblečení, brože lze tedy bez obav nosit i na jemných tkaninách.
Logo se skládá ze čtyř barev, pro tisk jsme tedy využili multibarevnou 3D tiskárnu Stratasys J826 Prime. Zadání barev jsme dostali dle vzorníku Pantone, podle kterého 3D tiskárna míchá barevné pryskyřice, aby věrně docílila daného barevného odstínu. Vyrobili jsme celkem 100 kusů těchto broží, jejichž 3D tisk ve dvou tiskových úlohách trval celkově 3 hodiny.